McDonald’s має проблеми із бізнесом у США фото із відкритих джерел
У McDonald’s спробували підтримати продажі різними знижками, обідами та спеціальними пропозиціями, проте це не мало ефекту
Американська мережа ресторанів швидкого харчування McDonald’s переживає різке падіння продажів у США від початку пандемії Covid-19. Про це пише Reuters.
Як повідомляється у звітності компанії, чистий прибуток у жовтні-грудні 2024 року склав $2,017 млрд порівняно з $2,039 млрд за аналогічний період попереднього року. Прибуток у розрахунку на акцію не змінився – $2,8.
Прибуток без урахування разових факторів знизився до $2,83 із $2,95 на папір.
Виторг зменшився до $6,388 млрд проти $6,406 млрд роком раніше. Опитані FactSet аналітики в середньому оцінювали скоригований прибуток компанії на рівні $2,85 на акцію при виручці $6,45 млрд.
Глобальні порівняні продажі McDonald’s (ресторани, що працюють більше року) минулого кварталу зросли на 0,4% (експерти прогнозували падіння на 1,1%). При цьому у США показник зменшився на 1,4%, що зумовлено скороченням середньої суми чека.
За весь 2024 глобальні порівняні продажі знизилися на 0,1% при тому, що в США вони підвищилися на 0,2%. Зазначається, що компанія спробувала підтримати продаж різними знижками, обідами та спеціальними пропозиціями, проте кількість відвідувань ресторанів все одно скоротилася.
Раніше McDonald’s повідомив про різке зниження продажів у третьому кварталі через слабкий попит у Франції, Великій Британії, Близькому Сході та Китаї. Глобальні продажі знизилися на 1,5%.
Нагадаємо, восени минулого року в кількох штатах США почали фіксувати спалахи кишкової інфекції в людей, які харчувалися їжею в закладах McDonald’s.Розслідування випадків інфікування показало: хвороботворні бактерії кишкової палички, ймовірно, були в цибулі, яку додавали в гамбургери.
До слова, після п’ятимісячної реконструкції на Вокзальній площі у столиці відкрився McDonald’s. Він став одним із найбільших в Україні й має площу 944 м².